woensdag 11 mei 2011

Spongebob attack!



Hey!
Mijn moeder was op vakantie geweest naar Duitsland en toen had ze dus Spongebob koekjes voor mij gekocht. En ik moet je zeggen, ze zijn echt SUPER lekker! Ze smaken naar boter! Maar er zitten maar vijf zakjes en een grote zak, een beetje weinig dus...Maar, niet getreurd, mijn lieve mam heeft ook een shirt en een broekje voor me gekocht! Het shirt is van Disney met de tekst; 'I *mickeyhoofd* a shy guy'. Met daaronder een Mickey tekeningetje, heel schattig dus! Het broekje is een beetje bruin/gruisachtig. En het staat ook nog eens heel leuk bij elkaar! Goede aankoop dus, hihi.
Opeens luister ik echt alleen nog maar Glee muziek! Echt niet normaal, ik ken bijna alle liedjes uit mijn hoofd! Alleen kan ik mijn mobiel niet aansluiten op de computer, dus kan ik de leukste liedjes niet op mijn mobiel zetten...
Nu ben ik moe van deze lange dag vol tennis en school, dus ik ga lekker naar dromeland!


Welke muziek luisteren jullie? Zet het in een reactie!


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten